مُذَکّر

فذکر انما انت مذکر

فذکر انما انت مذکر

                                                                      
اگر به شما بگویند بهترین وشیرین ترین ایام زندگی شما چه موقعی بود است با کمی تامل می گویید:

زمانی که در خوابگاه دانشجویی بودم!!!

یا اینکه وقتی که سربازی بودم!!!

وآرزو می کنید کاش می شد به آن زمان برگردیم!!!

آیا دلیل آن را می دانید؟یا اینکه به آن فکرکرده اید؟

جوابش در این حدیث نورانی آمده است ،حضرت سلیمان علیه السلام فرمودند: مـا، نرمى و سخـتى زنـدگى را آزمـودیم، اما شیرین ترین زندگى را در ساده ترین آن یافتیم1.

شیرین ترین ایام زندگی ما درخوابگاهی گذشت که همه ابعاد آن سادگی بود وسادگی ...

با ساده زیستن شیرینی زندگیمان را رقم بزنیم.

1.میزان الحکمه ج3/ص159

 

نظرات  (۱۰)

عالی بود مثل همیشه...
پاسخ:
شما لطف دارید...
ما که هنوز دانشجو نشدیم...
پاسخ:
ولی اصل موضوع که برات اتفاق افتاده یعنی شیرین ترین زندگی همراه باساده گی خودش
  • ....مسعود ....
  • خوب بود
    پاسخ:
    ممنون از حضور سبزتان
  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • دست شما درد نکنه
    واقعا این متنت خیلی پیشرفته‌تر شده
    پاسخ:
    خواهش می کنم

    شما لطف دارید...
    یاعلی
  • من انقلابی ام
  • برای همینه که بهترین دوران زندگی ما توی راه بین نجف تا کربلاست...
    سادگی، محبت، دوستی و معنویتی که از قرابت الهی رقم میخوره
    پاسخ:
    تبارک الله  برشما که مطلب را گرفتید

    بله مسیر نجف تا کربلا موج از سادگی ومحبت معنویت است

    تشکر از حضورسبزتان
  • اشکان عاشوری
  • واقعا. به نظرم تمام کسانی که از سربازی بر میگردن و میگن بهترین دوران بود به این خاطره که چیز دیگه ندارن بگن.
    پاسخ:
    اولا:تشکر از حضور شما
    ثانیا:درمثال مناقشه نیست

    یاعلی

    سلام ، بنا به درخواست خیلی از دوستان اموزش قدم به قدم سئو رو داخل وبلاگ گوگل سئو قرار دادم خوشحال میشم شما هم بیای و بخونی و نظرتو درمورد مقاله ها بهم بگی !
    درضمن با استفاده از روش هایی که مینویسم میتونید بازدید وبلاگتون رو به مرور زمان چند برابر کنید !
    پاسخ:
    سلام علیکم

    تشکر
    استفاده می کنم
    سلام
    احسنت

    همین طوره
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ممنون


  • حدیث روزانه
  • بله و اقعا شیرین است
  • علی نوربخش
  • بسیار عالی
    من الان دانشجو هستم و در خوابگاه ..
    حقیقتا زندگی ساده خیلی شیرینه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.