مُذَکّر

فذکر انما انت مذکر

فذکر انما انت مذکر

برای دریافت یا مشاهده در اندازه واقعی روی عکس کلیک کنید.

نظرات  (۸)

بسیارعالی++++
تشکر:))
پاسخ:
الحمدلله

خواهش می کنم.
  • سیّد محمّد جعاوله
  • استفاده کردم، ممنون.
    پاسخ:
    الحمدلله

    لطف دارید
    جزاکم الله خیرا...
    احسنت بر شما
    استفاده می کنیم
    سلام

    ماه رجب بر شما و همه عزیزان مبارک باشه

    هر چند گرفتارم و محتاج دعایم

    اما من هم برای دوستان دعا می کنم. خدا کریمه

    سلام

    شما راحت تر می تونید راجع به نوع حجاب و حد و اندازه آن و تنوع رنگ و چادر مشکی و خانگی و محرم و نامحرم و ... بنویسید.

    مطالب قبلی شما خوب بود.

    اگه بیشتر بنویسید که دخترها و زنها در هر شرایط و مکانی چجور حجاب و پوششی خوبه داشته باشند ان شاءالله از ثوابش بهره مند میشید.

    ما هم برای خوشبختی و سعادت شما دعا می کنیم.
    عالی بود ،ممنون
    پاسخ:
    الهی شکر که مورد پسند واقع شد.

    التماس دعا
    عالی بود ...
    ممنون ...
    پاسخ:
    الحمدلله

    خواهش می کنم

    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.